Vissa plagg är underskattade som erotiska förförelseplagg. Det gälller särkilt vita noppriga långkalsonger från Craft.
En del plagg i garderoben älskas mer än andra. Jag har ett helt gäng noppriga gamla träningsunderställ, slitna toppluvor och andra noppriga gamla älsklingsplagg som verkar ha begåvats med evigt liv. Hur jag än försöker överlever dom alltid i någon plastkasse i klädkammaren eller en trådback i förrådet. Då och då plockas dom fram, beundras och älskas för ett pass eller en promenad och hamnar kanske för kortare eller längre tid åter i evighetsvandringen mellan lådan, kroppen och tvättmaskinen. I den fjällhöga nord som är vår boning är ju också just dessa så kallade superunderställ ett mer vanligt vardagsplagg än raffset, åtminstone i min bekantsskapskrets och vad jag vet om den (kanske för lite...? ).
Superunderställ är ju ett rätt kul namn förresten. Jag minns när dom kom i mitten av 70-talet. Fanns alla färger bara man ville ha ett vitt Lifa från Norge. Och visst var dom super jämför med bomull. Dom är fortfarande super och det enda vettiga vid fysisk aktivitet på våra breddgrader. Men hur kommer erotiken in här undrar säkert den nyfikne. Då tänker jag så här. När Hon dyker upp i mitt liv igen, vilket plagg är det då störst chans att Hon bär i vår första intima situation. Korsett i latex eller vita noppriga långkalsonger från Craft? Dom noppriga såklart, praktiska, snygga och säkert sexiga när allt annat stämmer.

Kommentera

Publiceras ej